استفاده از یک فرنچ پرس ساده ترین و بهترین راه برای تهیه قهوه عالی در خانه است.  در واقع با تنها چیزی که شروع می‌کنید، استفاده از فشار دست ،  یک فرنچ پرس (که «قوری فشاری» نیز نامیده می‌شود) و مقداری قهوه لیبارو است. برای رسیدن به یک قهوه خالص و خوش طعم، به سادگی ۷ مرحله زیر را دنبال کنید.

مرحله اول

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه مخصوص فرنچ‌پرس بسیار مهم است که یا اندازه درشت آسیاب و الک شود. با آسیاب درشت در واقع شما اجازه می‌دهید که عصاره‌گیری آهسته‌تر و بیشتری داشته باشید تا بتوانید یک قهوه با بادی بالا دریافت کنید.هر چند خردکردن درشت دانه‌ها هم می‌تواند گاهی موجب استخراج بد عصاره و حتا تلخی قهوه شود 
FrenchPress_03
مرحله دوم

افزودن قهوه به قوری

برای هر یک قاشق غذاخوری قهوه شما به ۱۱۰ گرم آب خالص نیاز دارید.اندازه متوسط قوری‌های فرنچ پرس ۱۶ اونسی یا ۴۶۰ گرمی می باشد که می‌توانید با ۴ قاشق غذاخوری مقدار مورد نیاز خود را تقسیم کنید.مطمئن باشید که قوری کاملا تمیز و خشک باشد
FrenchPress_07
مرحله سوم

افزودن آب

 آب را  به جوش بیاورید و بگذارید تا حدود ۴۵ ثانیه خنک شود. سپس آن را با شدت درقوری بریزید تا سابه(آسیاب‌شده) قهوه را اشباع کند. کلید اصلی این است که تمام سابه‌ها را به طور مساوی اشباع کنیم. قوری را به طور کامل پر نکنید. بلکه ابتدا حدود نصف قوری را پرکنید . ۲۵ ثانیه صبر کنید . سپس آب باقی مانده را به آن اضافه کنید، حال قوری را برای فرو رفتن قهوه‌ها تنها بگذارید. زمانی‌که آب را اضافه می‌کنید ،در بسیاری از قهوه های تازه شما میزان قابل توجهی نوعی از "فوم" را در بالای مایع قهوه  می‌بینید. این فوم را "شکوفه" می‌گویندکه در نتیجه خارج شدن  گاز C02 از قهوه تازه ایجاد  می‌شود.
FrenchPress_09
ابتدا فقط نیمی از ظرف را پر کنید و ۲۵ ثانیه برای شکفتن قهوه صبرکنید
مرحله چهارم

هم زدن و زمان بندی

پس از ۲۵ ثانیه انتظار و هم زدن قهوه و ریختن باقی‌مانده آب با یک تایمر (مثل تایمر قهوه موبایل) به مدت ۴ دقیقه شمارش معکوس را آغاز کنید .استفاده از تایمر برای تضمین ساخت یک قهوه با کیفیت اهمیت زیادی دارد.
FrenchPress_11
پس از ۲۵ ثانیه قهوه را هم بزنید و باقی مانده آب را از بالا بریزید
مرحله پنجم

گذاشتن درب پیستونی

پیستون درب را تا انتها بالا بکشید و در را روی ظرف بگذارید . دقت کنید بخش فنری دستگاه لبالب قهوه باشد.
FrenchPress_14
مرحله ششم

فشار قوری

با اتمام زمان ۴ دقیقه بخش پیستون قوری را به سمت پایین تا انتها فشار دهید . گاهی ممکن است شما نیاز به تکرار چندباره این فشار و کمی بالا پایین بردن داشته باشید .
FrenchPress_16
مرحله هفتم

ریختن فوری قهوه

به محض این‌که پیستون را تا انتهای سطح قهوه فشار دادید باید سریعا قهوه را از داخل فرنچ پرس خالی کنید. اگر می‌خواهید یک فنجان از قهوه را صرف کنید و باقی را نگه دارید حتما قهوه دم کشیده را به ظرف دیگری منتقل کنید . هرچه قهوه بیشتر داخل قوری بماند بد مزه و تلخ‌تر خواهد شد.
FrenchPress_18
همین الان

قهوه فرانسه خود را سفارش دهید

لیبارو بهترین قهوه انتخابی شما را به اندازه مناسب فرنچ پرس آسیاب کرده و برای شما ارسال می‌کند .
لیبارو برای هر سلیقه‌ای قهوه‌ای مخصوص دارد

قهوه مناسب دستگاه خودتان را انتخاب کنید